صفحه اصلی
|
پست الکترونیک
|
نقشه سایت
|
English
صفحه اصلی
|
پست الکترونیک
|
نقشه سایت
|
English
دانشگاه
حوزه ریاست
ریاست دانشگاه
دبیرخانه دائمی هیات امنا
مدیریت آمار و فنآوری اطلاعات
اداره آمار
مدیریت روابط عمومی و امور بینالملل
دبیرخانه پایش آلودگی های صنایع نفت، گاز و انرژی و اثرات آن بر سلامت
دفتر امور بانوان و خانواده
دفتر کارآفرینی و اشتغال
ستاد شاهد و ایثارگر
بازرسی و رسیدگی به شکایات
جهاد دانشگاهی
ستاد اقامه نماز
گزینش
حراست
حوزه ریاست
مدیریت مولفههای اجتماعی سلامت
اداره خیرین و خیریههای سلامت
سازمانهای مردم نهاد سلامت
واحد مددکاری اجتماعی سلامت
آموزش و ارتقاء سلامت
دبیرخانه آسیبهای اجتماعی سلامت و اعتیاد
دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان
پیامگزار، اندیشگاه سلامت، خانه مشارکت مردمی
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
موزه تاریخ پزشکی خلیج فارس
تماس با ما
تماس با دانشگاه
تماس با حراست
تلفنهای مدیریتی
درباره ما
تالار گفتگو
برنامه استراتژیک دانشگاه
صفحه ویژه کم بینایان
بیانیه حفظ حریم شخصی
بیانیه توافق سطح خدمت
راهبرد مشارکت مصوب
معاونتها
معاونت توسعه مدیریت و منابع
مدیریت امور مالی
مدیریت منابع انسانی
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی
مدیریت برنامهریزی و بودجه و پایش عملکرد
مدیریت توسعه، تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی
معاونت تحقیقات و فناوری
مدیریت توسعه فناوری سلامت
مدیریت پژوهش و ارزیابی تحقیقات
مدیریت اطلاعرسانی پزشکی و شبکه پژوهش
کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی
واحد علم سنجی دانشگاه
پژوهشکده علوم زیست پزشکی خلیج فارس
مرکز توسعه پژوهشهای بالینی
مرکز رشد زیست فناوری دریایی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
معاونت آموزشی
مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی
مرکز مطالعات و آموزش پزشکی
دفتر استعداد درخشان
اداره آموزش مداوم
اداره خدمات آموزش
معاونت بهداشتی
گروه آموزش و ارتقای سلامت
گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد
پزشک خانواده و نظام ارجاع
معاونت درمان
دفتر حاکمیت بالینی
مرکز مدیریت و حوادث فوریتهای پزشکی
معاونت غذا و دارو
مدیریت غذا
مدیریت دارو
مدیریت آزمایشگاه
مدیریت تحقیق و توسعه
اداره نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی
دانشکدهها
دانشکده پزشکی
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
دانشکده دندانپزشکی
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
دانشکده پیراپزشکی
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
دانشکده پرستاری - مامایی
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
دانشکده بهداشت
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
پژوهشکده
پژوهشکده علوم زیست پزشکی خلیج فارس
مراکز تحقیقات
مرکز تحقیقات طب گرمسیری و عفونی خلیج فارس
مرکز تحقیقات زیست فناوری دریایی خلیج فارس
مرکز تحقیقات پزشکی هستهای خلیج فارس
مرکز تحقیقات بهداشت محیط سیستمی و انرژی
واحد توسعه تحقیقات بالینی
کتابخانه
کتابخانه
کتابخانه مرکزی
کتابخانه دانشکده پزشکی و دندانپزشکی
کتابخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس
کتابخانه بیمارستان تخصصی قلب
نرم افزار جامع کتابخانه
انجمن علمی کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی
علم سنجی
واحد علم سنجی
سامانه علم سنجی اساتید
انباره داده دانشگاه
کتابخانه دیجیتال
کتابخانه دیجیتال
پایگاه های اطلاعاتی
دسترسی خارج از دانشگاه
سامانه کشوری پایان نامه
انتشارات
انتشارات دانشگاه
سامانه مدیریت انتشارات دانشگاه
دو ماهنامه طب جنوب
نشریه پرستاری گروههای آسیبپذیر
سالنامه آماری دانشگاه
بیمارستانها
بیمارستانها
شهدای خلیج فارس بوشهر
تخصصی قلب بوشهر
شهید صادق گنجی برازجان
امام خمینی (ره) کنگان
زینبیه خورموج
امیرالمومنین (ع) گناوه
سوانح و سوختگی چرومی گناوه
بقیه الله الاعظم (عج) دیلم
امام حسین (ع) اهرم
امام هادی (ع) دیر
کلینیکها
سامانه نوبت دهی اینترنتی
شبکهها
شبکهها
مرکز بهداشت شهرستان بوشهر
شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان
شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم
شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان
شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی
شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر
شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان
شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه
جمعه 3 ارديبهشت 1400
پرسش و پاسخ
تسهیلات مربوط به طرح
تسهیلات مربوط به سربازی
تسهيلات مربوط به ادامه تحصيل
آیین نامه و تسهیلات استعدادهای درخشان
متفرقه
...
روال تایید دانشجویان دارای ابداع و اختراع و نیز مشمولین بند "ک" (دانشجویان پژوهشگر برتر) چگونه است؟
ارائه تسهیلات مربوط به گذراندن طرح نیروی انسانی و سربازی در قالب دستیار پژوهشی توسط معاونت تحقیقات و فناوری
آیا دانشجویان ph.D by research مشمول آیین نامه استعدادهای درخشان می شوند؟
آیا دانشجو می تواند در زمان دانشجویی یک بار به دلیل استعداد درخشان و یک بار به دلیل Z score در آزمون دستیاری پزشکی شرکت نمایند؟
آیا دانشجویان انتفالی می توانند از تسهیلات استعداد درخشان استفاده نمایند؟
آیا بند "ک" در آئین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان همان بند "ی" در آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیل می باشد؟
تسهیلات ادامه تحصیل از کارشناسی به کارشناسی ارشد
محاسبه معدل کل برای دانشجویان کارشناسی ارشد چگونه است؟
تسهیلات ادامه تحصیل از کارشناسی ارشد به دکتری تخصصی (PhD)
برای استفاده از تسهیلات بدون آزمون جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد عناوین رشته های همنام و غیرهمنام چه می باشد؟
معافیت از طرح شامل چه مواردی می باشد؟
تسهیلات ادامه تحصیل برای پذیرش دستیار پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی
محاسبه مدت معمول تحصیل برای فارغ التحصیلان استعداد درخشان جهت استفاده از تسهیلات ورود به مقطع بالاتر چگونه است؟
محاسبه معدل برای مقاطع مختلف برای استفاده از سهمیه با آزمون چگونه است؟
استفاده از تسهیلات جهت ورود به مقاطع بالاتر شامل چه مقاطعی است؟
در خصوص محاسبه 10% برتر فارغ التحصیلان، تعداد فارغ التحصیلان با ورودی مشترک باید چند نفر باشد؟
اگر در دانشگاهی رتبه اول نخواهد از تسهیلات بدون آزمون استفاده نماید آیا رتبه بعدی می تواند از تسهیلات ورود بدون آزمون بهره مند شود؟
آیا دانشجوی انتقالی می تواند از تسهیلات استفاده نماید؟ در اینصورت با چه کسانی مقایسه می شود؟
پذیرش بدون آزمون فارغ التحصیلان رتبه اول مقطع کارشناسی چگونه است؟
پذبرش بدون آزمون فارغ التحصیلان رتبه اول مقطع کارشناسی که فاقد رشته همنام در مقطع کارشناسی ارشد می باشند چگونه است؟
در خصوص استفاده از تسهیلات سربازی مرجع پاسخ دهنده کجاست؟
براساس ضوابط، اجازه شرکت مشمولین آیین نامه استعداد درخشان در آزمون مقاطع بالاتر قبل از گذراندن طرح به چه صورت است؟
تسهیلات مربوط به گذراندن طرح طبق بخشنامه شماره 7/106992/الف مورخ 1388/3/17 اداره طرح و توزیع نیروی انسانی چگونه است؟
براي معافيت از طرح دوره عمومي چه بايد كرد؟
چه کسانی از طرح دوره عمومی معاف می شوند؟
تسهيلات درون دانشگاهي شامل چه مواردي است؟
تسهيلاتي كه به واجدين شرايط آيين نامه هاي استعداد درخشان تعلق مي گيرد چيست؟
چه كساني مشمول آيين نامه تسهيلات آموزشي،پژوهشي و رفاهي ويژه استعدادهاي درخشان مي شوند؟
از نظر تشکیلات سازمانی دفاتر استعداد درخشان زیرمجموعه کدام قسمت دانشگاه قرار می گیرد؟
مدت زمان معمول سنوات تحصیلی برای مقاطع مختلف به چه میزان می باشد؟
ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز مقطع کاردانی به کارشناسی چگونه می باشد؟
نحوه ورود اطلاعات دانشجویان استفاده کننده از 1 درصد برتر و 10 درصد برتر در بانک اطلاعاتی استعدادهای درخشان چگونه می باشد؟
نحوه ثبت نام و عضویت دانشجو در سایت استعداد درخشان چگونه می باشد؟
در خصوص استفاده از تسهیلات سربازی مرجع پاسخ دهنده کجاست؟
صفحه اصلی
مدیر دفتر
معرفي و ساختار دفتر
شرایط عضویت
آیین نامه ها و دستورالعمل ها
استعدادهای درخشان
نخبگان
المپیاد
استعداد هاي برتر و نخبگان
آموزش ثبت نام در سامانه استعداد درخشان
ثبت نام در سامانه استعداد درخشان
ثبت نام در سامانه سینا (نخبگان)
فرآیندها
کمیته دانشجویی
کمیته مشورتی
شرح وظایف
گزارش جلسات
شرح وظایف
شرایط عضویت
اهداف
اعضا کمیته
اساسنامه کمیته های دانشجویی EDC
اساسنامه کشوری
اساسنامه داخلی
فرم ثبت نام در کمیته دانشجویی
فعالیت ها
المپياد
مسئول المپیاد
پمفلت آشنایی با المپیاد
گزارش المپيادها
منابع آزمونها
پنجمین المپیاد
حیطه مدیریت نظام سلامت
بخش اول
بخش دوم
حیطه علوم پایه
ششمین المپیاد
حیطه علوم پایه
حیطه استدلال بالینی
حیطه هنر
حیطه مدیریت
بخش اول
بخش دوم
هفتمین المپیاد
درون دانشگاهی
حیطه استدلال بالینی
زنان
جراحی
داخلی
اطفال
حیطه علوم پایه
راهنمای آزمون علوم پایه
حیطه مدیریت نظام سلامت
حیطه فلسفه پزشکی
برون دانشگاهی
حیطه فلسفه پزشکی
حیطه علوم پایه
راهنمای حیطه تفکر علمی در علوم پایه
حیطه مدیریت نظام سلامت
هشتمین المپیاد
برون دانشگاهی
بخش جانبی
حیطه فلسفه پزشکی
حیطه استدلال بالینی
حیطه ها
حیطه فلسفه پزشکی
مدیریت نظام سلامت
درون دانشگاهی
بخش جانبی
حیطه فلسفه پزشکی
حیطه استدلال بالینی
نهمین المپیاد
حیطه استدلال بالینی
حیطه تفکر علمی در علوم پایه
حیطه مدیریت نظام سلامت
حیطه فلسفه پزشکی
حیطه آموزش پزشکی
دهمین المپیاد
حیطه مدیریت نظام سلامت
حیطه فلسفه پزشکی
حیطه آموزش پزشکی
حیطه استدلال بالینی
حیطه تفکر علمی در علوم پایه
حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم
یازدهمین المپیاد
حیطه استدلال بالینی
حیطه تفکر علمی در علوم پایه
حیطه Health and Medical Humanities
حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاههای هزاره سوم
حیطه آموزش پزشکی
حیطه مدیریت نظام سلامت
دوازدهمین المپیاد
حیطه استدلال بالینی
حیطه تفکر علمی در علوم پایه
حیطه آموزش پزشکی
حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاههای هزاره سوم
حیطه مدیریت نظام سلامت
حیطه مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت
سیزدهمین المپیاد
حیطه استدلال بالینی
حیطه تفکر علمی در علوم پایه
حیطه آموزش پزشکی
حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاههای هزاره سوم
حیطه مدیریت نظام سلامت
حیطه مطالعات میان رشتهای علوم انسانی و سلامت
منابع
توضیحات مسئول حیطه
فراخوان
درون دانشگاهی
پنجمین المپیاد
ششمین المپیاد
هفتمین المپیاد
هشتمین المپیاد
نهمین المپیاد
دهمین المپیاد
یازدهمین المپیاد
دوازهمین المپیاد
سیزدهمین المپیاد
برون دانشگاهی
پنجمین المپیاد
ششمین المپیاد
هفتمین المپیاد
هشتمین المپیاد
نهمین المپیاد
دهمین المپیاد
یازدهمین المپیاد
دوازدهمین المپیاد
فایل آموزشی
دوازدهمین المپیاد
حیطه تفکر علمی در علوم پایه
کتابچه المپیاد
شیوه نامه
هشتمین المپیاد
نهمین المپیاد
دهمین المپیاد
یازدهمین المپیاد
دوازدهمین المپیاد
سیزدهمین المپیاد
سوالات المپیاد
ثبت نام
ثبت نام جهت شرکت در المپیاد
ثبت نام در آزمون مرحله غربالگری درون دانشگاهی
اطلاعیه ها
ششمین المپیاد
هفتمین المپیاد
هشتمین المپیاد
نهمین المپیاد
دهمین المپیاد
یازدهمین المپیاد
دوازهمین المپیاد
سیزدهمین المپیاد
آیین نامه و شیوه نامه اعتراض
آیین نامه
شیوه نامه اعتراض به آزمونها
سايت المپياد دانشجويي
وزارت بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی
همایش ها و کنگره ها
گزارش
خارجي
داخلي
کارگاه
اطلاعیه کارگاه
کارگاه آموزشی سوچر
کارگاه آموزشی معیارهای انتخاب مجله معتبر
کارگاه آموزشی مهارت اطلاع یابی و آشنایی با ابزارهای جستجو
کارگاه آموزشی آشنایی با نرم افزار مدیریت منابع EndNote
کارگاه آموزش تخصصی نوار قلب
کارگاه مهارتهای ارتباطی
دوره آموزشی مراقبت از زخم
کارگاه مراقبتهای پرستاری از لوله ها و اتصالات بیماران
دوره آموزشی تفسیر و ارزیابی گرافی های قفسه سینه Chest X-ray
ثبت نام در کارگاه
وضعیت کارگاه
کارگاه در حال برگزاری
کارگاه در دست اجرا
کارگاه اجرا شده
فرم ارزشیابی از کارگاه
اسلاید کارگاه
گواهی کارگاه
لیست کارگاه
شش ماهه دوم 1399
گردش علمی
ثبت نام
اطلاعیه بازدید
بازدیدهای انجام شده
آموزش ها
پزشکی
انفورماتیک
استعداد درخشان
المپیاد
پادکست ها
فرمها
غیرالکترونیکی
الکترونیکی
پیوندهای مرتبط
پرسشهای متداول
آلبوم تصاویر
انتقادات و پیشنهادات
تماس با ما
<
>